>

Aug 15, 2012


..6 BULAN YANG BERMAKNA(14.08.2012)..
..hapy annivesary tu gebang je..actully sebagai adeQ angaT je Kot..



tulisan tangan..tak lawakan..dah diam..

Hari nie genap aku dengan dye 6 BULAN..hahahahaha~lama tak..?aku tahu, tak selama korangkan? hermm~ ingat taw 6 BULAN..6 BULAN jeeeee..6 BULAN yang menggembirakan..6 BULAN yang bermakna.. 6 BULAN yang mengingatkan aku banyak perkare..6 BULAN yang aku tempuh suke dan duka.. 6 BULAN yang membuat aku merana.. 6 BULAN yang aku alami tanpa mengenal diri aku sendiri.
6 BULAN aku terseksa..DAN akhir sekali 6 BULAN yang menjadikan aku orang yang SEBODOH-BODOHNYE(kwn aku ckpla)!! tapii aku berani sumpah kat kau, sepanjang perkenalan kita aku hargai kau..aku bersyukur kenal kau..aku takkan lupekan kau..aku tak tawlah yang kau nie ade hubungan lagi ke tak dengan aku..aku pon tak faham.. "SEPANTAS KILAT KAU BERUBAH KOT"..teruje aku yang kau dah berubah..teruje gile~baguslah dah berubah..untunglaa..and yang paling aku pasti kau pon tak tahukan 14.08.2012 genap kau dengan aku 6 BULAN kan..kan?hahaahah..kalau kau cakap kau tahu yang kite dah genap 6 BULAN, kau pikir aku nak percaye cakap kau..?jangan mimpilah aku blh percaye..apa-apa pun kau takkan hilang dari hati aku nie.. untuk pengatahuan kau jugak aku takda "ADIK ANGKAT LELAKI LAEN" selaen kau..kawan aku cakap aku bodoh sebab setia..hahaha..baru sekarang aku tahu aku memang BODOH..dahlah..aku taknak gadoh.. kau pun memang dah "DIWUJUDKAN" dalam hati aku..ape bolah buadkan.. SEMOGA AKU JUMPE KAU YANG DULU..YANG MENGHARGAI AKU.. itu je yang aku harap setiap hari yang mendatang..!!


coklat sekadar sekerat dua kerat,
untuk hadiah hari jadimu,
walaupun sekadar KAKAK ANGKAT,
adakah aku DIHATIMU..??

FROM : NOOR AISYAH BT. JOHAR[budak yang kecewa]

FOR : CAPITAL "H"[terima kasih atas segalanya :'( ]






♥ Kalau Suka, Tekanlah Button LIKE ♥

No comments:

Copyright 2011 © Design By eiTikpEnDeK