>

Aug 17, 2012


.. HAPPY BIRTHDAY :)) [17.08.2012] ..




cantik tak aku edit? tak cantik?? kesah pulak akukan..actully nie semua IDEA sahabat baik aku iaitu SHARMILAH AZHAR..aku just ikut je idea dye(akukan lurus bendul..luruslah sangatkan..)  okey!!aku nak cerita nie..
budak yang kat dalam gambar tu selalu bezekan ketinggian dengan aku..bengongkan dye..?..asal dye jalan tepi aku je  mesti ukur ketinggian..sakit jiwa aku..aku ukur size badan karang KALAH kau..hehe~ okey wei ERY happy besday taw.. hadiah??ape tak dengar? nak hadiah..hehe.. sorylah aku tak pegi town r !kate bulan puase..duduklah rumah jadi budak baik.. eh kau nie nak hadiah pulak..dah tuakan..?hahha..aku mude lagi.. kau dah tua :P .. selamat menjalani hari tue yerk kawan..lalala..aku lupe jugak nak ucap GUD LUCK PMR..buad betul-betul yer..kaukan PELAJAR TARGET..hahaha..dahlahh tak taw nak cakap ape lagi dengan kau tinggi(tinggi sangatkan??)..byeee~

Idea By : Sharmilah Azhar..(budak baik bagi idea)
Edit By : Noor Aisyah Johar..(budak lurus ikut je)
FoR : Muhd Zuhairi Zolkaply..(budak tue harijadi)




















♥ Kalau Suka, Tekanlah Button LIKE ♥

No comments:

Copyright 2011 © Design By eiTikpEnDeK