>

Jan 14, 2013

Tuhan Jagakan Dia "IMAN HAQIM" :*


Assalamualaikum

Hye .. Sudah lama aku tak menaip kat BLOG aku yang serba-serbi PINK niekan?? okey now i want to talk something!! Korang mesti tahu aku ada "Adopt Brother" kan?? Tipulah kalau korang cakap korang tak tahu.. k.. bagi yang tak tahu korang akan tahu hari niee.. aku sayang dye kot.. dye baik, comel, hensem, kelakar, manja, gerey-gerey, kuat merajuk/kuat touching and paling penting dye "Sayang Aku" .. hahhaha~ Takdalah.. dye mana sayang aku.. Dye ada "Teman Pengganti" aku kot.. But aku still sayang dye as adik aku.. Masuk tahun nie aku dengan dye dah 2 tahun maybe.. Tarikh aku Terima Dye Sebagai Adik Angkat aku pun aku ingat.. hohohoh~ Sayanglah katakan.. memanglah ingat wo! sebenarnye dye tahun nie Form 1 .. UPSR dye dapa 5A .. pandaikan?? memang pandai pon dye niee.. Dan disebabkan dye pandailah dia akan masuk sekolah yang CEMERLANG iaitu MRSM.. ermmm! kalau  kat melaka takpalah jugakkan.. tapi nie kat Negeri Sembila.. amacam Jauh tak.. ?? Boleh tahan jauh.. Paling Tak boleh belah bila AZWAN cakap yang adik angkat aku tu balik rumah dye maybe "Sebulan Sekali" .. eh lama gilaaa.. eh dye nie tak RINDU aku ke.. hahaha~ *perasaan jup* aku sedih kot dye pegi MRSM tu.. tapi tu semua untuk "Kejayaan" dye jugak kan.. Aku doakan dia sehat, dan semonga dia dirahmati.. Aku Harap Dye Tak Lupa Aku Dan Kawan-Kawan Baik Dye! AMIN~ *Jangan Lupakan Orang Yang Sayang Dye Tu Yang Penting*

Korang Mesti Nak Kenal Sape Adik Angkat Aku Yang Aku 
Cite Nie.. Siap Sedih-Sedih Bagai kan??Jup2



Nie Dye "Iman Haqim" <3 br="br">Tak nampak eh muke?? Eh Ada Lagi Satu.. Jup2.. Sabaulaaa :)


Okey Dah Jelas.. Inilah Dye Budak Comel Tu.. hahaha!! Nielah Budak Yang
Aku Sayang Tuh :) Sayang Gile Sama Si Pendek Nie.. hahha~ 

Tu jelah kot aku nak cerita.. Aku Nak Dye tahu yang aku SAYANG DYE tu je :) Aku Gak nak Dye tahu Aku nie "Hargai" dye cume aku tak reti tunjuk je :')

Nie Ada Gambar Yang Tak Berapa Comel Tapi Sebab Sedih Bagi Jelah!! "Ingat akak SAYANG kau taw budak  pendek + comel + bujet" hehehe~ *gurau* nah hambek
Eh Jap! Nah Muah Sebekas Untuk Kau Dek :*




Pesanan Untuk Semua : SayangLah Orang Yang Sayang Korang!!!
Pesanan Untuk Adik Akak Yang Pendek Nie : Akak Sayang Kau.. Jaga Diri.. Jangan Lupa Daratan Tu            yang penting.. Dan Selalu Solat yerk LALING~ *ILYSM* :') Ingat Lagu Tu k :*


Assalamualaikum :'D




♥ Kalau Suka, Tekanlah Button LIKE ♥

2 comments:

~ayusleeping~ said...

amboi2..gatai ek

Tengkubutang said...

Follower ke : 132
Hai.. Salam Kenal..
done follow.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Copyright 2011 © Design By eiTikpEnDeK